Tröttur.

Gårdagen gick i ett heela tiden! Dock hann jag både md att rida Morina en stund, prova ut och beställa studentmössa, samt komma i tid till Debatten på kvällen. Det är grymt gjort, haha.

Morina får bara skrittas än så länge. hon är fortfarande inte helt bra i sitt ben. Dock var hon riktigt fin att sitta på igår och jag tror jag ylckades jobba henne i en önskvärd form lite då och då.

Efter stallet var det bara att cykla som en galning till lägenheten, duscha, på med kläder, diska och sen in till Vårgårda igen. Mamma släppte mgi vid skolan, så jag fick skynda in och prova, samt beställa, min studentmössa. Det känns heeelt galet att jag tar studenten till våren! Nöjd blev jag med den i alla fall :)

Debatten på kvällen var långt ifrån lika bra som den vi hade med skolan på dagen, menmen. Nu är jag lite mer insatt i ämnet i alla fall, dock har jag fortfarande lika lite koll på vilket parti jag vill rösta på. Jag har lyckats välja bort några i alla fall och det känns skönt!

Nejni, nu ska jag fixa det sista inför skolan. Egentligen är jag för trött, men jag får väl bara bita ihop och gå ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0