Stalltimmar in my heart.

För ungefär en timme sedan kom jag hem från stallet. Det har hunnits med en hel del där idag. Jag har i alla fall ridit Charlie. Första gången jag verkligen ridit honom och inte bara lattjat ut i skogen. Han är rolig att sitta på, medgörlig och går att jobba med. Trots att jag inte har kunskaperna som krävs för att rida honom helt rätt, så fick vi till det lite då och då. Det var roligt och lärarikt, precis som alltid!



Grållan har fått sig en ordentlig genomkörare. Hennes man och pannlugg är klippta och rykta, hon är helduschad och har fått hovarna verkade. Imorgon bär det av till röntgen och jag håller tummarna att hon är hel och fin :) Då kommer vi också få se vilket som blir hennes slutgiltiga namn.


(Grållan, innan fix)

Nu tänker jag fixa en smoothie och sen lägga mig och sova, imorgon är det skola igen..

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0