Stallet :)

Jag har nu landat hemma, ska strax in i duschen.

Började med att luncha hästarna som var inne, fixa stallet, hämta hö, luncha hästarna ute, hämta mer hö och sen slappa med en bra bok. När väl Sussie, Quinn och Franz kom hem blev det att fixa Franz, ut med Charlie, in med Cappi och Hajen, behandla Lilla Bee och sen mat.

Efter maten var det dags för ridning. Jag fick rida Hajen, segis, haha. Så gott osm det första han gjorde var att bocka, suck! Jag var livrädd, men lyckades faktiskt hålla mig kvar. Jag har utvecklats, gissa om det känns bra? Quinn fick ta över honom sen och hoppa, jag behöver fortfarnade lära mig mer för att få lov att hoppa Sussies hästar.

När jag väl suttit av, fått ta in Cappi som blivit riden och tagit av henne utrustningen var det in i Affären och fota, så nu ska hemsidan uppdateras. Kan inte lova något exakt datum, tid eller vem osm kommer göra det. Men, håll ögonen öppna. Snart kommer nyheter upp på hemsidan! :D


Fina, fina Hajen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0