Söndagmorgon :)

Jag har vaknat, tagit mig upp och plockat undan lite på rummet. Jag ska vara hos Sussie vid halv tolv, fixa stallet och vänta på resten av gänget. Just nu är dem påväg till tävling, dock vet jag inte med hur många hästar eller hur många rundor hon kommer hoppa.

Jag kände verkligen inte för att vakna imorses. Min säng var såå varm och skön. Helst skulle jag vilja ligga kvar i några timmar till. Det blev att ligga och läsa en stund ur "Liftarens Guide TillGalaxen" Det är en så otroligt mysig bok :)

Kommentarer
Postat av: natta och sara

Hej!



fin blogg . nu har vi veckans blogg på våran blogg om du vil vara med så är det bara att skirva en kommentar under veckan blogg. Hoppas du har haft en bra dag kram

2010-09-05 @ 19:08:49
URL: http://nattaochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0