Snabb resumé.

Jag var lite lagom trött i kroppen när jag vaknade imorses, vilket egentligen inte överreskar mig. Det blir lätt så när man sitter på cykeln i ca. 1h15min, plus rider i 50. Men jag är otroligt nöjd med gårdagen!

Den började i skolan, sen till Alingsås, byta om och iväg till Sussie. Där blev det en ridtur på Morina och jag får mer och mer koll på mig själv för varje ridtur. Det är härligt att känna! Igår lyckades jag för första gången verkligen känna hur jag jobbade med sitsen och hålla om ordentligt med benen, vilket resulterade i att Morina jobbade på bra.



När Morina var fixad och stallet klart var det bara upp på cykeln igen och iväg en stund till mormor och morfar. Där blev det kvällsmat och sen tog jag mig tillbaka till lägenheten.

Riktigt härligt att få anstränga kroppen och känna hur trött jag faktiskt blev, sista backen hem ville jag helst skippa och lägga mig och sova på asfalten, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0