Skola, plugg och andan i halsen.

Jag kan inte andas normalt, stressen sitter som en klump i halsen och är grymt i vägen! Just nu är det bara att bita i det sura äpplet och plugga som en galning. PA ska fixas, det ska lämnas in senast fredag och handledaren börjar redan fråga om det. Svenska ska vara klart till på torsdag, lika så matten. Tills på onsdag har vi Naturkunskap. Imorgon är det Sussie och senare på kvällen är det Musikalmöte i kyrkan osm gäller. Alltså kommer så gott som hela morgondagen ryka.

Nu ska jag vända mig till skolsakerna, bita ihop och få in något i hjärnan. Sen ska jag sätta mig på cykeln, bränna kalorier och ta tag i allt som behöver sorteras i hjärnan.

Vi hör senare, när jag förhoppningsvis kan andas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0