Schoooool!

Vi har historia, jag orkar inte koncentrera mig och sitter istället vid datan. Kanske inte smartaste draget, men jag orkar inte riktigt bry mig om när Sverige blev Sverige och vem som var Sveriges förste kung.

Var och pratade med SYO idag, kul att hon inte lyssnar på vad man säger, utan kör sitt eget race. Tydligen ska jag bli biolog eller kemist, inte något med hästar. Inte med det jag verkligen vill. Mina betyg spelar ingen roll för mig, inte om dem inte kommer ta mig till min dröm. Jag väljer inte jobb efter betyg, utan betyg efter jobb. Hänger ni med? Jag tänker inte ta en utbildning bara för jag har bra betyg, oavsett hur bra jobb det är!


Dags att anstränga mig på historia igen, vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0