Pyssel och knåp

Vi slutade tiidigt idag, nämligen 09:35. Då gick jag direkt till NOAK-huset och började redigera bilder och var klar ungefär 12:30. Gissa om jag är trött i hjärnan nu?
Dock är jag nöjd med resultatet på de flesta av bilderna. Mycket borttagning av stängsel, staket och stolpar, haha. Men, resultatet blev bra. Nya bilder har också kommit upp på hemsidan. Insåg dock att vi inte har någon bra bild på Cappi, så det får bli dagens projekt helt enkelt. En vettig bild på Cappi som kan komma ut på hemsidan.
Ni håller tummarna va?

Nu väntar jag på att köttfärsen ska tina, så jag kan få mat. Jag har inte ätit sedan frukost, så gissa om jag är hungrig? Efter maten ska jag ta tåget till Alingsås, umgås med katterna en stund och efter det cykla till stallet. Efter stallet blir det tåget tillbaka till Vårgårda, så jag kan utnyttja min sovmorgon imorgon :)


LillPrinsens bild innan och efter redigering. Lite skillnad, eller vad säger ni? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0