Pust, stön, klar!

Jag har tagit mig igenom allt pluggande, tack och lov! Nu ska jag bara plugga Naturkunskapen några fler gånger, så det verkligen sitter, annars behöver jag knappast tänka på pluggande resten av veckan. Gissa om det känns skönt?! :)

Jag har hunnit vara ute och cyklat, tydligen körde jag förbi Viktor utan att märka det. Smidigt gjort Rebecka, smidigt gjort! Jag trivs på cykeln, när kroppen får anstränga sig, svetten rinner och jag får pusha mig själv till yttersta gränsen. Det är skönt och jag är för en gångs skull verkligen värt något. Ännu bättre känns det när jag märker att kondisen och styrkan blivit bättre.

Nejni, nu ska jag gräva bland gamla bilder och försöka hitta en till Linnea, sen ska jag krypa i säng och läsa. Imorgon flyttar jag in till Alingsås igen. Då är det även stallet som gäller och på kvällen musikalmöte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0