Onsdagmorgon, utan instperation.

Jag vill ligga kvar i sängen, sova någon timme till och vakna för att göra ingenting. tyvärr r det omöjligt, jag ska träffa Emma på tåget och det är skola som gäller. Det känns ändå som en ganska ovärd det och jag funderar skarpt på att under mitt lååååånga hål gå hem och sova. Vi får se vad Bebbe vill ;)

Jag börjar tjugo över åtta idag, slutar klockan fyra och har ungefär 2 timmar hål mitt på dagen. Det är så jäkla onödigt! Speciellt då katterna har hållt mig vaken halva natten och jag har sovit otroligt dåligt när jag sovit. Aja, bara att bita ihop och köra på ändå :)

Nu ska jag sluta klaga och fixa mig för att ta mig till busen. SKöt om er under dagen så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0