Morgoninlägg.

Sovmorgon idag, hur skönt som helst! Alltså har jag sovit i Vårgårda inatt. Nu är det frukost som gäller, sen iväg till skolan och ha psykologi, träffa Maria, fett hål, Naturkunskap och ev. Fysik.

Lite lagom opepp på dagen, det enda jag ser fram emot är att träffa Maria igen. Helst vill jag ligga kvar i sängen, eller stanna hemma i alla fall. Men, det går ju inte direkt.

Fördelen med sovmorgon är att man hinner med en hel det på morgonen, trots att man går upp med lite mycket marginal som alltid. Jag har hunnit plocka undan alla kläderp å rummet och det vill inte säga lite. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag!

Nejni, nu är det dags för frukost och vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0