Många bollar i rullning.

Hemma från Planerinsmötet och är nu huvudansvarig för Backstage (<3) och Dekor. Dekoren tog jag mest på mig för att det är gryyymt smidigt! Då har jag koll på allt som ska finnas inför föreställningarna, slipper springa runt och fråga massa annat folk och kan bara köra på. Grymt skönt känns det!

När jag kom hem kollade jag Projektmailen. I inkorgen låg det ett nygg mail, från några med en tidning där Storsjöodjuret finns med. Vi fick tips till en snubbe som tydligen forskat en hel del om odjuret. Fick även hans mail, så vi kan kontaka honom. Det här känns great!

Nu ska jag slappa framför datan en stund, sen titta csi och efter det sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0