Lyckorus.

När jag cyklade från Sussie hamnade jag i något galet lyckorus. Det kändes som att jag cyklade i ett hav av sockerdricka, osm bubblade runt och i mig. En heeeelt galen känsla!

Hos Sussie blev det först att göra ingenting, haha. Sen in med hästarna, fixa dem, longera Cappi och sen hem. Haha, visst utvecklar jag allt otroligt mycket? Men, jag har varken tid eller ork just nu. Jag vill lägga mig och titta film, samtidigt som jag måste hinna diska och lite så..

Jag har läst om folkpartiet precis och försöker bli klokare på vad jag läser. Men, det är galet svårt! Det enda jag vet är att alla parti vill samma sak. Sänka skatter och fixa fram mer jobb. Fine, men kommer dem verkligen lyckas? Vilket man än väljer? JAG VILL INTE RÖSTA!!!

Dags att diska nu, vi hörs :)


Pissråttan Cappi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0