Lördag.

Jag har levt i en dimma idag, en jäkla dimma! En dimma av ilska, irretation, ångest och Gud vet vad! Det var ett helvete att köra reklam och tårarna låg nära hela tiden.

Väl hemma satte jag mig på cykeln, låt demonerna få ta den plats de ville och cyklade, med musik i ena örat. Min mp3 håller på att säga farväl och glappar i hörlursutgången.

När jag kom hem hade energin även kommit, så just nu väntar jag på att golvet i mitt rum ska torka, så jag kan fortsätta städa. Jag sitter på skrivbordet, med benen i kors.

Hungern river lagom i magen, trots att jag åt för 1,5 timme sen. Den får faktiskt hålla sig i miinst 2,5 timme till!

Nu ska jag fortsätta med min städning, så hörs vi lite senare :)


Kommentarer
Postat av: Flickan utan vingar

Sv: ok, jag känner igen det där. Så jävla hemskt, men det finns en framtid utan detta helvetet! Och vi förtjänar den! <33

2010-09-11 @ 20:23:21
URL: http://flickanutanvingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0