Lite lagom svammel.

Jag känner för att skriva ett djupt, inspererande inelägg. Som kan få folk att reagera, tänka till och kanske komma från till något vettigt. Men jag har inte en aning om vad jag känner för att skriva om.

Just nu vill jag helst bara klaga på allt. Klaga över hur korkade människor är, hur fjompiga de är med sina hästar och hur lite de tänker. Men, jag tänker inte riktigt ta mig den rätten, för jag var likadan när jag hade Pärlan. jag var överbeskyddande, när alla andra försökte lägga sig i, trodde jag kunde allt, allt, allt själv och det gick snett. Jag tänker inte trycka ner andra, som antagligen kan sin sak bätte än mig, även om jag vill tro att jag vet bäst..

Vill ni veta vad jag tänker göra nu? Jag tänker ta på mig varma kläder, ta cykeln och kameran och ut på en sväng. Hur allt slutar får vi se, kanske kommer något upp här se, eller så blir det bara skit av det hela.

Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0