Lite lagom med ångest.

Jag ställde mig på vågen precis och jämförde vikten med innan sommaren. Jag har denna sommaren lyckats gå upp 7,5 kilo. 7,5 kilo som ska bort, bort, bort!
Det är inte konstigt att mina kläder börjar bli försmå, det är inte konstigt att jag kännerm ig tjock, detä r inte konstigt att min kondis är på botten, när jag inte har hållit igång.

Vet ni anledningen bakom min viktuppgång+ Detä r bara för att jag är lat och tröstäter. Min sommmar har gått ut på att försöka döva saknaden efter Pärlan. När tankarna om henne har kommit fram har jag ätit och vet ni, det har lyckats. Vad jag inte räknade med var det bakslag som skulle komma när jag ställde mig på vågen.

Det härä r sjukt, för jag är emot mig själv. Jag tycker man ska vara nöjd med sig själv, så som man är. Oavsett vikt, utseende, hudfärg eller något annat. Man är bra, hur man än är. Men jag kan inte vara nöjd med mig själv som jag är nu. Det går bara inte.

Nu ska jag ta tag i det här. Sluta småäta, börja gå/cykla mer och fakiskt få bort de 7,5 kilo jag lagt på mig under sommaren. Jag vill vara nöjd med mig själv och som det är just nu, då går det inte..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hatar när man kommit in i en sån där tröstätar-period, nästan omöjligt att komma ur dom!! :O

2010-09-07 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0