I väntan.

Just nu sitter jag i korridoren, vid Lindas dator och väntar på att vi ska börja lektionen. Alla andra sitter och lyssnar på info om Engelska resan, men eftersom jag inte läser Engelska C, så slipper jag. Själva kursen går ju ut på att de ska åka till England i två veckor och det är inget för mig vill jag lova!
Det är fysik som gäller om en stund, sen lunch och efter det filosofi. Jag är peppad inför filosofin kan jag säga. Efter filosofi ska jag in till Alingsås, möta upp Lovisa på stationen och sen till lägenheten. I eftermiddag är det Sussie som gäller. Hur nice är inte det?!  Jag hoppas på en härligt dag idag med. Inte som igår, men dock en bra dag.
Ni får sköta om er fram tills vi hörs nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0