Hunger, gånger tre.

Det var en jobbig kväll/natt. Jag somnade, vaknade när mamma kom hem, försöka somna om, men det gick inte riktigt. Oron började krypa i kroppen, jag kunde inte slappna av och låg vaken kanske 45 minuter. Det är såå olikt mig.. Jag brukar numer somna både snabbt och smidigt, men inte igår inte.
Vaknade någon gång under natten också, även då var det svårt att somna om. Skönt var det i alla fall att få sova några timmar, skönt och välbehövligt!

Just nu är jag superhungrig och väntar på att mina mackor till frukosten ska tina. Det går långsamt och jag är trött på att vänta, gissa om det suger att inte ha micro?!

Nog snackat om absolut ingentingt, vi hörs senare :)

Ungefär såhär känner jag mig just nu, alltså inte på topp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0