Full rulle

Det blev uteritt med Morina idag! Med oss som sällskap hade vi Viktor&Cappi samt Lisa&Charlie. Det var precis en sån tur jag behövde. Galopprace, bus och lekte livet.

Charlie och Cappi var mesproppar allt som oftast. På ett ställe blev det tvärstopp, båda stog på bakbenen, inga ben alls, eller fastfrusna i backen. Jag och Morina höll oss i bakgrunden, jag vill inte ta en strid. Till slut blev jag trött på att hästarna mesade sig, travade iväg med Morina och vips var på andra sidan vattenpölen.

Vi var ute en riktigt lång stund och mycket hann hända på den tiden. Det var tre nöjda och glada hästar&ryttare som kom tillbaka till stallet sen.

En hel del bekymmer blåste iväg när vi tog vårt galopprace. De ligger kvar i en liten hög där vi började och jag vägrade plocka upp dem på vägen tillbaka. Det här var precis var jag behövde idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0