Fredagsmyyyyyys!

Hmm, okej. Kanske lite väl tidigt än, men i alla fall ;) Nu har jag tagit helg i alla fall, skolan är slut för veckan, allt är packat i Alingsås och jag väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Planerna för kvällen är att slappa! Egentligen vill jag till hotellet, men vet inte vilka som ska dit och jag har inte pengar heller, suug!

Jag sitter och lyssnar på Lindas skiva, som vi dunkade plåt till i onsdags. Hur härlig som helst, haha. Gissa om jag saknar tjejerna?! Ni är bäst. <3

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

sv; okej tufft :) Synd att det är så dyrt då =/

2010-09-03 @ 17:22:59
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; det är det säkert, men man måste ha pengarna för att kunna köpa den -.- :P

2010-09-03 @ 19:40:27
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0