Foto-time

Jag ska packa allt jag behöver ha med mig, fixa mig det sista och sen in i bilen. Nästa stopp kommer bli Bergstena, där det står fotning på schemat.

Jag hoppas att vändrat kan vara någorlunda på vår sida i alla fall. Så det inte regnar hela dagen, utan vi kan få lite bra bilder. Om inte annat får vi göra det bästa av situationen, för vi har bara idag på oss.. Om vi inte gör det på måndag, har nämligen för mig att Hanna var ledig då. Vi får se helt enkelt :)

Vi hörs senare idag och då har jag förhoppningsvis ett stort förråd med nya bilder! :D


Kommentarer
Postat av: Jennifer

vad tråkigt :(

vad hände ?

2010-09-25 @ 14:13:23
URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0