Det tredje rummet.

I skolan idag var vi på Teatern "Det tredje rummet"

Jag var en av dem som tyckte om den, som fastnade för den och ville se den om och om igen. Jag är också en av dem som inte får ordning på tankarna tillräckligt mycket för att sätta ord på dem.
"Vem är jag?"
"Vem tror du att jag är?"
"Vem vill jag vara?"

Tankarna snurrar, jag får ingen ordning och jag inser mer och mer att jag vet inte vem jag är, vill inte veta vem jag är, men jag vill heller inte vara den jag är just nu. Det finns så mycket jag skulle vilja ändra på. Jag vill bli mer öppen, kunna skämta, prata med folk och massa, massa annat.

Tårarna tryckte på vissa gånger, för deras ord berörde. Det gjordes ett kanonbra jobb på scen! Jag är glad, otroligt glad, att jag fick ta del av deras föreställning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0