Det här visst ni inte.

Jag tänkte låta er lära känna mig lite bättre, eller kanske ni redan vet allt detta om mig?

- Jag står fast vid mina åsikter och kan fortsätta argumentera för något, även om jag insett att jag har fel.
- Jag är inte alltid så stark jag verkar vara, allt handlar om att få folk att tro att man är stark.
- Trots att jag verkar kunna mycket (enligt mina kompisar), kan jag inte mer än någon annan. Jag har bara lärt mig att lägga fram det jag kan, på ett trovärdigt sätt.
- Innerst inne tycker jag är jag är en korkad person, för att jag inte kan vara nöjd med det jag har.
- Jag skulle, just nu, göra vad som helst för att vara smal och sälbränd.
- Jag är, när det kommer till kritan, en otroligt mesig person. Min tuffhet är spelad och tydligen bra spelad.
- Jag har svårt att lita på folk, men när jag väl litar på någon är det föralltid.
- Jag vill vara fåfäng, men orkar inte. Vilket leder till att jag blir gryyymt besviken på mig själv!

Ni kanske har fått lära känna mig lite bättre, eller kanske inte alls? Det av gör ni själv.


Kommentarer
Postat av: Hanna Ling - visar att det finns ett liv efter att man vuxit ur sin shetlandsponny!

Sv; jag kan själv knappt inse att detta är jag & Dolly, jag har kunnat drömma detta, men aldrig trott att deta skulle hända, men drömmen slog in, och för varje träningspass måste jag nypa mig i armen för att vara säker på att det inte är en dröm, utan verklighet, jag älskar dig,

2010-09-19 @ 11:34:26
URL: http://shettisgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0