Dagen, i sin helhet

Först var det ju skola, med naturkunskap och svenska. På naturkunskapen fixade jag och Bebbe med en spelplan till Anden i glaset, som vi ska köra på fredagkvällen. På svenskan tittade vi på film om Upplysningen, som vi ska jobba med nu ett tag :)

När jag väl kom hem fixade jag konto så jag kan kolla mina räkningar via internet hos Telia. Kollade fakturan som ska betals nästa månad och vilken CHOCK, 1488 :-!
Det viaade sig att när mitt abonnemang flyttades över till mig, hade jag fått "Till vänner" istället för "Max 25" Det var bara för mig och mamma att sätta oss i bilen, åka in till Alingsås och få det fixat!  Så, jag sliapp betala för sms'en denna månaden, skönt!

Nu har jag varit i lägenheten någon timme. Har fått städat och fixat, eftersom jag kommer bo här i två veckor. Dock blev det inget stall, eftersom jag vid sex ska vara nere i kyrkan. Det är planering inför Julmusikalen! Gissa om det känns kanoners? :D


Jag ger er en bild, på den supercharmerande Pip :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0