Bildinlägg.

Jag har tittat igenom bilderna från igår och insett att jag kommer ha mycket att jobba på, för att verkligen bli nöjd med mitt projekt. Det var inte lätt att få toppenbilder i regn, dassigt väder och inte helt hundra på inställningarna. Men, photoshop finns och jag ksa nog kunna få ihop det här. Jag är peppad och vill sätta igång på en gång! Jag har nog fått ihop så det räcker i alla fall.

Vill ni ha ett smakprov på några av bilderna som togs igår?
Dock får ni inga som ska vara med i projektet ;)


Klockrent!
Lydia&Ferro var på intåganda och båda blev lika chockade ;)


Hanna&Dolly tränar i hagen.
Dem är fina och Dolly är en busig ponny :)


Även jag fick prova på och ja, Dolly är speciell hon.
Dock gick det stundtals bra och vi lyckades få till lite smått :)


Hanna fick leka spöke senare på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0