Beslutsamhet!

Nu har jag bestämt mig, på fullaste allvar, att jag ska banta! Banta ner de kilon jag gått upp i sommar. För jag orkar inte leva med alla extra kilon, det fungerar inte i min värld!

Det kommer bl ien jäkligt tuff kamp, mot allt sockersug, mot mig själv och mot så mycket annat. Men, för att jag ska bli riktigt lycklig är det att banta som gäller. För att jag ska kunna leva det liv jag levde förr, mede samma glädje i blickan, Det kommer bli bra, riktigt bra.!


Med målet inom sikte!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen!

SV: bilder på outfiten kommer senare idag upp på bloggen :)

2010-09-26 @ 19:28:17
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0