Back in the lägenhet.

Jag är tillbaka i lägenheten och Pyzen är superglad! Kom hit vid ex ungefär. Sedan dess har jag städat, diskat, packat upp och pluggat. Nu ska jag strax duscha och sen krypa i säng.

Jag hoppas att det snart ramlar in ett mess från Sussie, så jag vet när jag ska vara i stallet imorgon..


Vi har kört ut reklam, jag har förhandsröstat och fått nya converse, nice! När vi väl kom hem gav jag mig ut på cykeln i ungefär 50 minuter. Det började med att jag var förbannad, tårarna tryckte på och jag bet ihop käkarna håårt! Det slutade med att jag kom tillbaka lugn och kunde andas igen. tro mig, cykling är en bra terapi.
Gav mig ner till solariet sen, riktigt skönt att ligga där och koppla bort allt ören stund. Det är sånt jag behöver ibland, för att slappna av, koppla av och ora med resten av livet.

Hoppas ni har haft en skön lördag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0