Ännu mer stress.

Jag kan inte låta bli att skratta! Jag har precis cyklat som en galning från stationen till lägenheten. Nu ska jag snabbt byta om och cykla till Sussie. Efter Sussie bär det av till lägenheten, duscha, till Vårgårda. Där ska jag prova mössa och efter det iväg på Dabett i Kulturen.

Som ni säkert inte missat är det val den 19 och ikväll får vi ställa representanterna för Kommunfullmäktige mot väggen. Känns helt klart som ett roligt ämne!

Vi har haft debatt med alla partier i skolan från tio-tolv. Jag trivdes och är så sjukt speedad nu! Jag har kommit fram till vad jag inte tänker rösta på i alla fall. Vi hörs senare, när jag förhoppningsvis hinner andas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0