Allmänt babbel.

Jag sitter nu i Alingsås. Kom hit runt halv fyra. Jag har sedan dass hunnit med en hel del. Jag har cyklat, duschat, fått fixat glasögonen, pluggat och sitter nu med högerhand i bandage.

La vikten fel på den när jag cyklade och får grymt ont när jag böjer den, så tänkte ha bandage över natten, skulle det göra ont imorgon också så får det sitta kvar även då.

Just nu väntar jag på att min mat ska bli klar. På menyn idag står kyckling och wookgrönsaker. Lite lagom ansträngande och nyttigt :)  Som sagt, nu gäller det att tänka på vad jag stoppar i mig, om jag vill lyckas gå ner mina 7,5 kilo..

Jag har Naturkunskap kvar att plugga idag och helst lite mer Fysik, vi får se vad min hjärna orkar med. Det känns i alla fall bra att vara igång igen, även om jag saknar mina fullspäckade dagar i stallet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0