tiden rinner iväg.

Jag och mamma har varit i Borås större delen av dagen, med oss hem fikc vi massa smågrejer, men även det viktigaste av allt. Tyg och mönster till min balklänning! Det början dra ihop sig och om inte allt för många månader går jag och Bebbe ut genom skolan, påväg mot vår bil och själva balen. Några dagar senare springer vi ut från ksolan för sista gången, spännande!

Mönstret vi hittade är väl egentligen ingen typisk balklänningen, men jag tror helt klart jag kommer trivas i den! Den kommer från burda och är modell 8198. På bilden är den grön, men mamma ska sy upp den i rött. Jag är så otroligt nöjd med den och kunde inte hittat någon som är mer mig!

Vi var inne och tittade på redan uppsydda klänningar, man hittade absolut ingenting. Det var för gulligull för att jag skulle kunna trivas i det. Jag är inte gulligull, så är det bara!


Är den inte otroligt fin? Jag älskade den från första stund.!


Kommentarer
Postat av: Evelina

sv: Den vita med röd utrustning ;)

2010-11-10 @ 18:06:00
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Tyckte att stallgången där vi skulle stått (i "nederdelen") var väldigt trång och så var det lite dåligt med utrymmen. Men annars är det ju himla fint och det hade varit lite närmare hem till mig. Haha.



Går du på alströmer btw? :)

2010-11-10 @ 20:45:32
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0