Tankar om livet.

Jag sitter och funderar på mitt liv, vad jag vill och hur jag ska göra. Just nu är jag grymt skoltrött och jag vet var jag mår bra. Jag skulle vilja hoppa av skolan, lämna det livet bakom mig. Det hade varit otroligt skönt och jag vet att jag skulle kunna få det bra, riktigt bra. Samtidigt är det inget alternativ för mig. Jag skulle inte kunna förlåta mig själv om jag hoppade av skolan. Jag sätter sånna krav på mig själv, så höga mål. Ett mål är att ta studenten med betyg som jag är nöjd med.

Jag har två sidor. den ena sidan som vill sköta kolan och prestera på topp, den andra sidan som skiter fullständigt i skolan och sätter hästarna högst. Jag vet vilken jag vill följa, men jag vet också att jag inte kan. Jag kan inte just för att det finns två sidor. Det är förvirrande och jag vet varken ut eller in. Jag vill, men vågar inte, jag vill inte, vågar inte. vill, vågar, blir frustrerad på tankar och känslor och spärrar, faller och reser mig. Jag fattar inte vad som händer med mig, någon som kan förklara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0