Nya rutiner, bättre liv?

Jag är tillbaka i Alingså och det betyder att jag håller på att få ordning på mitt liv igen. Jag mår bra när jag bor här, jag får sköta om mig själv, utan någon bryr sig eller kommenterar. jag kan göra vad jag vill, när jag vill.
Det är så mycket lätare att ta hand om sin kropp här, jag vet inte varför.

Bakslag idag, var dunderhungrig, stressad och hamnade inne på MyWay. Köpte godis och mumsade i mig, suck. Blev även en liten kakbit hos Sussie, även där var jag stressad. Hmm, ett mönster?

Jag ska försöka, bita ihop och inte sätta mig i situationer där det är lättare att ta till godis än vettig mat. Det tar inte ås lång tid att lsänga ihop en sallad, faktiskt. Eller ta sig ett äpple. Jag ger det en chans, vi får se hur länge jag orkar och lyckas..

Kommentarer
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Åh okej, då förstår jag :)

Vi kollade faktiskt på stallplats hos Sussies i våras :)

2010-11-10 @ 14:14:32
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0