Musikallivet, i all sin glans.

Mitt liv innehåller det mesta just nu, men i första hand för lite tid. På fredagkväll kör iv genrep och denna veckan ser ut som alla veckor innan musikalen, skillnaden är att jag har tiotusen saker mer att göra och en skola att sköta, plus en lägenhet att håla ordning på.

Det är riktigt nica ett det snart är musikal och jag njuter något enormt. Tänker, snart är jag igång bakom scen och kör järnet under ett per föreställningar, sen packas allt ner för att vänta på nästa år . Det låter säkert sjukt, men för oss som håller på med det så gör det så otroligt mycket!

Dags att pysa till skolan, vi kanske hörs snart igen, få se vad tiden utvisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0