Mitt liv, mina beslut.

Jag har landat ne del sedan jag skrevi går, samtidigt är jag ute i det blå och flyger. Jag ska vända på mitt liv, igen, efter bara några månader. För jag har insett mina begränsningar och jag vill inte falla. Som sagt, jag trycker på paus(?) för ett halvår.
Vad som kommer hända tänker jag berätta först när allt har hänt och jagä r tillbaka där jag började. Hur det kommer kännas får vi se, men det ska gå, för jag vill inteo ch orkar inte geupp. Någonstans inom mig bor en tvättäkta Stålgren, som fightas tills man faller. Det är den delen som tar över och den delen som samlar på sig erfarenheter.

Jag insåg precis, jag kanske trots allt är en Rebecka Stålgren, för ett tag? Mer än vad jag är en Rebecka Johansson?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0