Min fredag, i ord.

Torsdagen och fredagen var två helt underbara dagar! Hur min torsdag såg ut vet ni ju redan, men hur blev egentligen min fredag? Jag kan meddela att den blev minst lika bra!

Stallfix på förmiddagen. Jag stog helt plötsligt i miten av ridhuset och longerade Mille. Fråga mig inte hur jag hamnade där, för det vet inte ens jag. Mockning, sopning och tillsnyggning av stall och vägen, för efter lunch var det Svanteträningar som gällde! Sussie satt till häst från två till sju och jag stog i affären. Eller, pendlade mellan affären och hästfix. På kvällen fixades stallet klart och sen in för att ta det lugnt och äta innan mamma hämtade mig vid halv tio.

Jag mår så otroligt bra där uppe! Hade jag kunnat välja bort skolan hade jag helt klart valt att jobba där. Nu är ju det inget alternativ, då jag inte skulle kunna förlåta mig själ om jag inte avslutade gymnasiet, då jag sätter såna krav på mig själv. Men, jag är lyckligt lottad och kännerm ig grymt privilegerad som får ta del av livet där uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0