Med cykeln som fordon.

Jag kom hem för en liten stund sedan. Först skola, sen hem och äta, cykla iväg till Vinden. På vinden plockade vi ihop lite grejer som skulle vara med i musikalen (det här tar snart död på mig!!)
När jag var färdig på Vinden cyklade jag iväg till Synsam, för att se om mina linser hadek ommit. Tydligen hade dme gjort det, men dem hade inte hört av sig. Lite senare blir det att sätta i dem och hoppas det är rätt styrka..
totalt satt jag på cykelt i ungefär en timme i snöoväder. Inte toppenhärligt, samtidigt som det var ångot av det ksönaste jag gjort på länge. Jagä r helt slut i kroppen, fryser men är svettig. Kenpig känsla, men jag kännerm ig duktig ;)

Nu ska jag ta en powernap, sen sätta mig och plugga. Imorgon är det prov i naturkunskap och tills på torsdag ska jag ha läst ut min bok. Jag har ca. 200 sidor kvar. Lycka till kanske? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0