Magknip, till tusen.

Jag har bara ett ord att använda mig av just nu. FyFan!
Min mage. Sån jäkla magknip. Jag försöker få i mig tomatsoppa, för att ha ätit något innan jag lägger mig. För varje tugga jag får i mig vill jag spy och magen verkligen kniper ihop. Så jäkla hemskt! Det började igårkväll, har varit lugnt under dagen idago ch startade ikväll igen.

Jag hoppas det släpper tills imorgon, för då får jag komma hem igen. Komma hem för första gången på en vecka och jag vill kunna njuta! Imorgon ska jag äntligen få andas, på riktigt. Lämna stress, press och alla måsten bakom mig för någon timme. Jag ska få leva, leva mitt liv. Det vill jag göra utan att mina jäkla mage spökar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0