Jane Eyre -v- Mr Rochester

Jag fick gjort en del svenskarbete igår, vilket är väldigt skönt. Om en liten stund ska jag cykla till kyrkan, förbereda inför musikalen och sen plugga psykologi. Blir även psykologiplugg i pausen, för imorgon är det prov som gäller. Känner mig ganska kasst förberedd, men det är så mycket annat som händer..

Igårkväll (nej förresten, läs inatt) så läste jag ut Jane eyre. Den var riktigt bra. Jag skumläste 50 sidor och de sista 50 läste jag mer noggrant, för då var Mr Rochester tillbaka, haha. Men, nu har jag i alla  fall lite mer att skriva min hemtenta på, vilket är väldigt bra!

Nejni, dags att fortsätta morgonfixet, så jag kan komma väg i tid :)


Kommentarer
Postat av: Linus Zebrah

Hej! Jag har nu en tävling på min blogg, där du kan vinna en "bloggsvar". vet du inte vad det är/eller ifall du vill vara med i tävlingen så bör du gå in och kolla :)

Ha en bra kväll!

2010-11-30 @ 18:07:21
URL: http://linuszebrahs.blogg.se/
Postat av: johanna

En blogg om sex, kärlek, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :)

2010-12-01 @ 10:21:57
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0