Hur tänkte jag nu?

Jag försöka plugga ikapp det jag missade i veckan, samtidigt som jag försöker organisera upp min del av musikalen. Nämnde jag att jag samtidigt tvättar och har ett par katter som springer runt som gaöningar? Jag undrar verkligen hur jag planerade där, haha.

Nu är jag färdig med en av alla skolgrejer i alla fall, bara en stor bunt kvar. Eller, typ svenska och matte, men det är ändå saker jag måste ta tag i..

Faaaaan! Insåg precis att delrapporten till PA ska vara inne på måndag också. Grymt att ingen av oss har börjat på den.. Får skriva ihop något bra helt nekelt, eller på håltimman på måndag..

Okej, ingen mer tid till att blogga. Kanske ett inlägg senare ikväll, jag måste ju få berätta om min torsdag och fredag ;) Nu måste jag fortsätta plugga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0