Fotande i all sin ära.

Världens bästa Mari har ju redna gett er ett inlägg idag, men även jag kände för att uppdatera lite. Livet rusar på, precis som det brukar. Om en stund sätter jag mig på cykeln till kyrkan, där detä r musikalövning som gäller. Innan dess borde jag diska, dammsuga, slänga sopor och plugga. Vi får se vad jag orkar med!

I eftermiddags i skolan var det talangjakt som gällde. Jag fick agera fotograf och i bilen påväg hem ringer min fotolärare och berättar glatt "Lisa vill ah en bild av dig immorgon förmiddag, som ska hamna i tidningen"Vet ni vad det stora problemet är? Kameran ligger kvar i skåpet!!
Alltså får jag ta med datan till skolan, snabbt slänga in bilderna på datan, välja ne och bränna ut den på skiva. Kan lova att jag kommer glömma ta med någon skiva, haha. Roligt i alla fall att jag börjar komma igång med fotande, iofs bara genom skolan, men ändå. Bilder från mig kommer även hamna i Kuriren, i Sussies julreklam. Riktigt roligt måste jag säga!

Nu; plugg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0