Förvirrande ord, tankar och framtid.!

Jag svävar, jag rasaro ch sen svävar jag igen. Livet är...konstigt? Jagh ar mycket att hinna med, för lite tid och för lite utrymme, ljus och ordning. Det finns inget bra ställe i Alingsås att plugga på, inget skrivbord, inenting i den stilen. Jag vill till Vårgårda. Jag saknar mitt rum och jag vill faktiskt bo där nu. Jag vill tillbaka hem, smatidigt som jag inte vill lämna livet här. Kan jag inte få kombinera det? Det vore bäst så.

Just nu är jag förvirrad över det mesta och undrar vad som händer, hur mitt liv egentligen blivit så här. Jag vill bort, jag vill stanna, jag vill ge upp och jag vill kämpa. Jag vet varken ut eller in och blir passiv. Fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0