Det speglas i det yttre.

Jag sitter mitt i ett kaos, med hög musik på. Jag vågar inte sänka musiken, för då kommer kaoset sprida sig in i mig också.
Mitt rum speglar min insida. Rummet ser ut som ett bombnedslag och jag har ingen, ingen energi att plocka undan med! Jag har gjort ett försök och lyckades få undan mina kläder som var nytvättade. Sen sköt jag bara lite åt sidorna, så det blev en gång in i rummet och en möjlighet att sitta vid skrivbordet. Jag borde verkligen ta tag i det hela, för att psyket ska få lugn och ro, men jag vet verkligen inte hur.

Kan ingen komma och rensa allt åt mig?


Kommentarer
Postat av: Flickan utan vingar

Usch, låter inte kul...



Sv: tack. hoppas att både du och jag mår bra snart <3 Fortsätt kämpa!

2010-11-05 @ 21:18:07
URL: http://flickanutanvingar.blogspot.com/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna ett kingslandspannband!

sv; okej :d Det är så kul att folk är så ärliga och vågar berätta detta tycker jag :)

2010-11-05 @ 21:58:43
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0