Borta med vinden.

Vissa dagar borde man förbjuda! Jag var halvvaken imorses och känner redan då att idag är ingen bra dag. Somnar om och flyger upp ur sängen när Pyzen river ner datan osm står på nattduksbordet! Bara att gå upp och fixa sig för skolan, då klockan visar sig vara mycket.

När jag är färdig för att gå hittar jag inte nycklarna. Letar, letar och letar. Ringer mamma, ringer Linda och messar Emma. Ingen har sett dem! Det slutade med att jag missade bussen och mamma fick ringa och sjukanmäla mig. Somnar om i sängen och vaknade för ungefär 1 timme sedan. Någorlunda utvilad, men fortfarande inga nycklar hittade. Jag vill ha dem, nu, nu, nu!

Kommentarer
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Nej jag undrade bara :)

2010-11-11 @ 16:04:48
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0