Vildhäst, tillbaka där du kom ifrån. <3

Pärlan är numer en utehäst. Hon fick flytta upp till Ekbergshagen idag och går nu ute dygnet runt tillsammans med de andra hästarna. Quattro kommer också hem idag, så Pärlan kommer vara lycklig!
Man såg henens tankar när hon kom in i hagen.
"Mat. Mat.Mat"
"Oooh, jag kan gå två steg och det finns MAT!"
"Jag testar att gå ett steg till. Titta, det finns mat här med!!"

Lyckan lyste om min Busa och vi får se om hon vill bli hämtad imorgon ;) Dock kommer hon knappast bli riden på ett par dagar, tills mitt knä inte är lika svullet och jag kan gå utan kryckor. Jag har fram tills på torsdag på mig säger Sussie, haha.

Pärlan kommer få njuta av livet och strosa runt i hagen. Busa när hon vill och äta så ofta och mycket hon orkar. Sen kommer jag självklart störa henne ibland och tvina henne gå fint i grimma och under sadel med träns. Men, det kommer vi klara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0