Trött, i varje millimeter.

Jag är helt slut i varje millimeter av kroppen och att sova låter lockande. Dock står inte det på schemat än på massa timmar!
Nu blir det att vila någon timme och halv sju går båten till Hållö. Där ska vi fota solnedgången, grilla och ha allmänt mysigt. Sedan blir det nattfotagrafering och vid halv fem ska vi upp och fota soluppgången imorgon igen.
Schemat är fullspäckat av det jag älskar, fotografering.

Jag är riktigt lugn och mår bra, trots att det är hur mycket folk som helst. Fattar ni hur sjukt det är?! Jag trivs här, frör jag får hålla på med saker som gör mig gott. Jag lever och njuter, för jag kan inte förstå hur underbart det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0