Tidsfördriv.

Alla hästnördar gör detta. Annars dör den inom 10 dagar.

Vad är det högsta du har hoppat med ponny? Inte en aning, skulle tippa på runt 80 cm.
Vad är det högsta du har hoppat med häst? Runt ´95, om jag inte minns fel.
Vilken färg tycker du mest om?  Bork! Eller Rödfux.
Hur många hästar har du haft? Två på papper, tre enligt mig.
Vilka ridskolor har du ridit på?  ARS
Rider du för någon privattränare? Sussie Blomqvist.
Hur länge har du ridit? 5 år.
Vad fick dig att börja rida? Emma och en enorm vilja.
Har du tävlat? Nja.
Isf, hur höga klasser? 70 cm, CR
Vilken gren gillar du mest?  Börjar dras mot hoppning, haha.
Vilket ridläger är bäst? -
vilken häst minns du mest som var ifrån det ridlägret som var bäst?  -
Har du egen häst? Inte så länge till.
Isf, vad har du för sadlar? Allround och dressyr stûbben.
Vad har du för träns?  CH och Ullared.
Hur många täcken har du? För många?
Hur många benskydd har du? - 2 par fram och 1 bak.
Hur många vojlokar/schabrak har du? För få.
Hur många grimmor har du? Massor, massor, massor.
Hur många grimskaft har du? Hmm, två.
Hur högt har du hoppat med din häst/ponny? - 85, som jag vet om :)

Jag bjuder på den enormt misslyckade hoppbilden. Eller, bilden är klockren, hoppet misslyckat ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0