Suck, dubbelsuck, trippelsuck.

Jag borde inte gett mig ut och ridit idag. Eller, hade jag inte gjort det hade vi fått ta allt imorgon istället. Nu kan vi bli sams imorgon och får en bra tur tills på fredag.

Jag och Pärlan ville verkligen inte samma saker idag. Vi tog en helvild galopp. Jag har aldrig galopperat så snabbt i hela mitt liv, jag lovar! Vi bråkade, tjaffsade och blev arga på varandra under större delen av turen. Vissa sekunder fick vi till det riktigt bra, men helst vill jag bara glömma allt.

Aja, sånna dagar ska man väl ha för att uppskatta dem bra? Sista traven blev i alla fall riktigt fin, när hon väl tog trav. Först passade hon, sen galopperade, sen galopp bak och trav fram, efter det pass. jag bara satt, satt, satt och satt. Till slut gick hon över i trav, då var det massa, massa, massa beröm. Så vi avslutade ganska bra trots allt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0