Stooorstädning :)

Idag blev hela stallet tvättat. Golv och väggarna sprutades med högtryckstvätt, så nu är det rent och fint och blött :D

Vid fem hämtade mamma mig, så vi körde ut reklamen, så nu är det fixad för denna veckan. Tillbaka til lstalle,t fodra Pärlan och sen hem. Nu ska jag egentligen in i duschen, sen sova. För jag ska hinna rida Pärlan innan jag åker till Sussie imorgon. Vi börjar nämligen halv tio, alltså kan jag hinna rida Pärlan en stund innan :D

Idag fick hon komma ut en runda. Vi skrittade ut i ungefär 10 minuter, sen tog vi lite galopp i ena sommarhagen. Min finis, vad hon var härlig att sitta på. Det var verkligen en dröm som gick i uppfyllelse ohc jag kunde inte annat än skratta. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0