Sovmorgon, skämtar du?!

Egentligen har jag sovmorgon idag, igår och imorgon. Tror ni jag utnyttjar dem? Självklart inte. Jag har nu hunnit jobba med min engelska, plugga lite mer kemi. Jag har snart pluggat in första kapitlet till provet på onsdag, så jag har bara ett kapitel kvar. Jag kan ju tilläga att jag började plugga igår. Det här känns bra vill jag lova!

Jag har även valt ut vilken matteuppgift jag ska jobba med. Så skolan känns riktigt bra just nu, nice! Jag kommer väl ändå sitta på tisdagkväll stressad inför provet, måndag- och onsdagkväll med panik inför engelskaredovisningen och på torsdagkväll lär jag sitta med det sista på matten. Men, det är sånt man får räkna med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0