Snabb Resumé

Som ni märkte blev deti ngen uppdatering igår. Det beror på den enkla anledningen av att jag hade fullt upp. Åkte hemifrån vid tjugo i åtta och var hemma först vid tio.

Det var en superhärlig dag och Franz är färdigkvalad inför Felsterbo!!! Det är grymt bra gjort och Thomas red honom ritkigt bra igår, bättre än vad Sussie skulle ha gjort, med hennes ord :)
Det var en upplevelse att vara med på tävlingen och jag har lärt mig massor, som just nu håller på att sorteras runt i min hjärna.

När jag kom hem var det bara att packa, idag bär det ju av mot Bohuslän och Smögen. Det sista har jag packat nu på morgonen och jag lovar att jag kommer ha glömt hälften! Men, men jag får överleva.

Datan kommer följa med, men jag kan inte lova någon toppenuppdatering då det är tidiga morgnar ohc sena kvällar som gäller. Jag vet inte hur mycket tid jag kommer få över. Kanske blir det något sms-inlägg under dagarna i alla fall.

Vi hörs och sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0